CUSTOMER CLAIMS SPECIALIST with Italian
Typ pracovního poměru:
Lokalita:
Praha
Obor:
Popis pracovní pozice:
Do you have experience as a Claims Specialist or in a similar position? Would you like to become a part of a stable international company with a very nice working culture? Do you have any theoretical or practical knowledge of finance and knowledge of SAP? Then send us your CV!
Your responsibilities will be:
- Handle customer claims, debit notes, and disputes following specified procedures
- Investigate claims promptly, gathering necessary information for approval or rejection
- Foster effective communication and collaboration among accounts receivable, customer service, finance, and other departments
- Digitally file completed claims forms, documentation, and proof of deliveries
- Issue credit notes promptly
Požadavky na pracovníka:
- Min. 1 year experience in a similar position
- Theoretical or practical experience in a finance-related field
- Knowledhe of MS Office - Excel, Word, Outloook
- Knowledge of SAP is required
- Proficiency in English and Italian - verbal and written
Nabízíme:
- Flexible working hours
- 5 weeks of vacation
- Meal vouchers
- Home office
- Referral bonus
- Pension Fund Contribution
- Language courses
- Company product discounts
- Charity events
Tuto pozici nabízí: Grafton Recruitment s.r.o.
Informace:
Grafton Recruitment Vám nabízí profesionální personálně poradenské služby při hledání zaměstnání.
Ke každému kandidátovi přistupujeme individuálně, rádi si s Vámi pohovoříme o Vaší aktuální situaci a Vašich představách o budoucím zaměstnání. Poradíme Vám s výběrem okruhu pracovních pozic, které budou odpovídat Vašemu profesnímu profilu a budoucímu rozvoji, doporučíme Vám vhodného zaměstnavatele.
Adresa:
Kontakt:
Kontaktní osoba:
Internet:
Reagovat na nabídku CUSTOMER CLAIMS SPECIALIST with Italian