HR administrator with French, 42 - 46 000 CZK/m
Typ pracovního poměru:
Lokalita:
Praha
Obor:
Popis pracovní pozice:
Do you speak advanced English and French?
Do you have experience from administrative position/customer service and are you interested in HR?
Do you want to work in multinational environment?
If yes, we are looking forward to your CV!
Job tasks:
- Benefits management (benefit adjudication, benefit enrollment/withdrawal)
- Input and control of data in internal system
- Support payroll preparation activities
- Respond to questions on behalf of employees, managers, and HR
- Handle sensitive information in a confidential manner
- Vendor reporting
The contract is for 1 year with possibility of prolongation.
Start - asap
Location - Prague 8
Požadavky na pracovníka:
- Fluent English and French
- Previous experience with administration tasks/customer service is a must!
- Customer dedication and passion
- Experience in HR or Payroll Specialist role is an advantage
- Solid command of MS Excel and Word
- Ability to work in an international team
Nabízíme:
- 5 weeks of paid holiday
- Meal vouchers
- Multisport card
Tuto pozici nabízí: Grafton Recruitment s.r.o.
Informace:
Grafton Recruitment Vám nabízí profesionální personálně poradenské služby při hledání zaměstnání.
Ke každému kandidátovi přistupujeme individuálně, rádi si s Vámi pohovoříme o Vaší aktuální situaci a Vašich představách o budoucím zaměstnání. Poradíme Vám s výběrem okruhu pracovních pozic, které budou odpovídat Vašemu profesnímu profilu a budoucímu rozvoji, doporučíme Vám vhodného zaměstnavatele.
Adresa:
Kontakt:
Kontaktní osoba:
Internet:
Reagovat na nabídku HR administrator with French, 42 - 46 000 CZK/m