Pracovní nabídka HR support with Italian, home office, 42 - 43 000 CZK/m. od firmy Grafton Recruitment s.r.o.

HR support with Italian, home office, 42 - 43 000 CZK/m.

Typ pracovního poměru:
Lokalita:
Praha
Obor:

Popis pracovní pozice:

Do you speak advanced Italian? Do you have experience from customer service and are you interested in HR? Would you like to work from home?

If yes, we are looking forward to your CV!

Job tasks:
- First point of contact for employees and managers via phone, email or chat
- Log contacts into case management system
- Resolve queries by referring to documentation such as frequently asked questions and standard operating procedures
- Escalate queries that cannot be resolved
- Identify gaps in the supporting documentation and cooperate on improvement of processes
- Reporting

Start: asap
Location: Prague 8 and home office/fully remote
Contract for one year with possibility of prolongation.
Working schedule: full time (40 h/w)

Požadavky na pracovníka:

- Fluent English and advanced Italian (B2)
- Previous experience with customer service
- Solid command of MS Excel and Word
- Willingness to work in shifts
- Pro-active and communicative personality
- Necessary to work in the Czech Republic

Nabízíme:

- 5 weeks of paid holiday
- Meal vouchers/home office allowance
- Multisport card
Tuto pozici nabízí: Grafton Recruitment s.r.o.

Informace:

Grafton Recruitment Vám nabízí profesionální personálně poradenské služby při hledání zaměstnání. Ke každému kandidátovi přistupujeme individuálně, rádi si s Vámi pohovoříme o Vaší aktuální situaci a Vašich představách o budoucím zaměstnání. Poradíme Vám s výběrem okruhu pracovních pozic, které budou odpovídat Vašemu profesnímu profilu a budoucímu rozvoji, doporučíme Vám vhodného zaměstnavatele.

Adresa:
Kontakt:
Kontaktní osoba:
Internet:
www.grafton.cz

Reagovat na nabídku HR support with Italian, home office, 42 - 43 000 CZK/m.

Copyright (c) 2004 - 2005 Nabídky práce s.r.o. Všechna práva vyhrazena. - Práce | Ochrana osobních údajů