Service Quality Technician

Typ pracovního poměru:
Pracovní poměr - plný úvazek
Lokalita:
Obor:
Telekomunikace

Popis pracovní pozice:

MÍSTO VÝKONU : Milevská č.p. 2095/5, Krč, 140 00 Praha 4

Kontakt:Anna Mazurová, e-mail: anna.mazurova@global.ntt

Upřesňující informace:
Monitoring infrastruktury zákazníka, komunikace se zákazníkem, troubleshooting. Nutná předchozí zkušenost s IT supportem. Ochota pracovat na směny 24x7. Správa dashboardů/ticketů. Monitoring of the customer's infrastructure, communication with the customer, troubleshooting. Previous experience with IT support required. Willingness to work on 24x7 shifts. Dashboard/ticket management.

Vzdělávání v rozsahu dle dohody s přímým nadřízeným
5 týdnů dovolené
3 tzv. Sick Days ročně
Náhrada mzdy za dobu dočasné pracovní neschopnosti nad zákonem stanovenou výši náhrady mzdy do výše fixní základní mzdy po dobu dočasné pracovní neschopnosti až 21 dnů ročně
Notebook a mobilní telefon včetně datového tarifu dle firemních standardů
Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1.000 Kč měsíčně (po zkušební době)
Nadstandardní zdravotní péče (po zkušební době)
Cafeteria
Občerstvení (káva, čaj, voda) na pracovišti zdarma

Požadavky na pracovníka:

Nabízíme:

Tuto pozici nabízí: NTT Czech Republic s.r.o.

Informace:

Adresa:
Milevská 2095 ,14000
Kontakt:
Kontaktní osoba:
Internet:

Reagovat na nabídku Service Quality Technician

Copyright (c) 2004 - 2005 Nabídky práce s.r.o. Všechna práva vyhrazena. - Práce | Ochrana osobních údajů