Administrativní pracovník Call centra

Typ pracovního poměru:
Pracovní poměr - plný úvazek
Lokalita:
Ústecký kraj
Obor:
Administrativa a organizace,Obchod prodej a nákup

Popis pracovní pozice:

Popis činnosti:
" budete součástí týmu největšího callcentra v naší společnosti a svojí prací ho budete podporovat
" čeká vás práce na PC, komunikace s kolegy v týmu a písemná komunikace se stávajícími klienty
" budete pracovat s interními systémy a tvořit výkazy
Možnost úvazku: 10-40 hodin/týden
Pracovní doba: od pondělí do pátku dle individuální domluvy
Co Vám nabízíme?
" perspektivní zaměstnání v příjemném prostředí stabilní české společnosti, která je orientovaná nejen na cíle, ale i na zaměstnance a jejich potřeby
" adekvátní mzdové ohodnocení
" 5.bonusový týden dovolené
" práci na hlavní pracovní poměr, možnost zkráceného úvazku 10-20 hodin/týdně nebo i plného úvazku 40hodin/týdně
" perspektivu dlouhodobého a stálého zaměstnání
" občerstvení na pracovišti
" podporu vedení společnosti
Práce pro OZP.
Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, možnost osobního ohodnocení
Nechodit na pracoviště, první kontakt telefonicky ( Po - Pá 8:00-15:00 hod.) nebo emailem!

Požadavky na pracovníka:

Nabízíme:

Tuto pozici nabízí: OPTIMIA sociální podnik s.r.o.

Informace:

Adresa:
Pařížská 227 ,40001
Kontakt:
Kontaktní osoba:
Internet:

Reagovat na nabídku Administrativní pracovník Call centra

Copyright (c) 2004 - 2005 Nabídky práce s.r.o. Všechna práva vyhrazena. - Práce | Ochrana osobních údajů