Administrativní pracovník - Call centrum (10-20 hodin týdně) - OZP

Typ pracovního poměru:
Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Lokalita:
Moravskoslezský kraj
Obor:
Administrativa a organizace,Obchod prodej a nákup

Popis pracovní pozice:

VYHRAZENO pro OZP. První kontakt TELEFONICKY v době 8:00-15:00 hodin, E-MAILEM. Tel.: 736 646 532, e-mail: nabor@optimia.cz
Administrativní práce v back office, práce na PC, tvorba tabulek, zajišťování kontaktů pro operátory. Nutno doložit životopis. Nástup IHNED.

Pracovní doba: možnost pracovat pondělí až pátek mezi 12-16 hod

Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, možnost osobního ohodnocení

Požadavky na pracovníka:

Nabízíme:

Tuto pozici nabízí: OPTIMIA sociální podnik s.r.o.

Informace:

Adresa:
Teslova 1118 ,70200
Kontakt:
Kontaktní osoba:
Internet:
www.optimia.cz

Reagovat na nabídku Administrativní pracovník - Call centrum (10-20 hodin týdně) - OZP

Copyright (c) 2004 - 2005 Nabídky práce s.r.o. Všechna práva vyhrazena. - Práce | Ochrana osobních údajů