Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Typ pracovního poměru:
Pracovní poměr - plný úvazek
Lokalita:
Obor:
Telemarketing
Popis pracovní pozice:
Kavková Markéta, e-mail: marketa.kavkova@ibs-sro.com
Požadavky na pozici Customer Service Representative / popis pozice, vítána zkušenost: Primární interní kontakt pro zákazníka a (vyhrazené) obchodní zástupce v terénu pro všechny procesy týkající se cenových nabídek, správy objednávek a informací o produktech / dodávkách.
Zodpovědnost za včasný příjem, sledování a vyřizování objednávek a požadavků zákazníků s důrazem na přesnost a profesionalitu, ovládá znalost aktuálního produktového portfolia. Poskytuje zákazníkům přesné informace o našich produktech a podpoře prodeje. Sdílí znalosti s juniorními členy týmu. Zajišťuje správnou správu objednávek: Nabídky, objednávky, dodávky a faktury, vyřizuje reklamace produktů a služeb, zajišťuje splnění místních zákonných požadavků
Výborné komunikační schopnosti (slovem i písmem),vítána plynulá AJ, dovednosti na telefonu (pozitivní, přátelské, profesionální),nezávislý, motivovaný a cílevědomý,spolehlivý a vysoký smysl pro odpovědnost ,obchodní dovednosti (schopnost naslouchat prodejním příležitostem a jednat podle nich),flexibilita (v pracovní době a přidělených úlohách),schopnost obsluhovat počítačové systémy s přesností a efektivitou (ERP, CRM a Excel)
Požadavky na pracovníka:
Nabízíme:
Tuto pozici nabízí: EH Business Services s.r.o.
Informace:
Adresa:
Praha ,Praha
Kontakt:
Kontaktní osoba:
Internet:
Reagovat na nabídku Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech